• Időpontot kérek!
  • Időpontot kérek!

    Általános szerződési feltételek

    1. Bevezetés

    1.1 A jelen Általános Szerződési Feltételeket (a továbbiakban: ÁSZF) az

    Medical-2000 Invest Kft.

    Székhely: 2040 Budaörs, hrsz 11185.

    Cégjegyzékszám: 13-09-073635

    Adószám: 12194748-2-13

    Bankszámlaszám: 10300002-20253671-00003285

    Levelezési cím: 1032 Budapest, Bécsi út 183.

    K-MED Orvosi és Üzemorvosi Kft.

    Székhely: 1118 Budapest, Ménesi út 57./ A. ép. földszint 1.

    Cégjegyzékszám: 01-09-180569

    Adószám: 11842637-1-43

    Bankszámlaszám: 10300002-20196233-00003285

    Levelezési cím: 1032 Budapest, Bécsi út 183.

    mint szolgáltatók (a továbbiakban, mint Szolgáltató, vagy Szolgáltatók) és a Páciensek között létrejövő szolgáltatás nyújtására vonatkozó egyedi szerződéseire kell alkalmazni. A Szolgáltatók az egészségügyi szolgáltatásaikat egészségügyi működési engedély birtokában nyújtják a Páciensek részére.

    1.2. A Szolgáltatók közös marketing tevékenységet végeznek, közös az adminisztratív háttérük, közös vállalat és ügyfélirányítási rendszerük, amelynek okán jelen dokumentum célja, hogy egységes szerkezetbe foglalva rögzítse a Szolgáltatók által nyújtott szolgáltatások igénybevételének feltételeit, továbbá a Szolgáltatók, valamint a Páciensek jogait és kötelezettségeit. A Bársony budapesti klinikáin igénybe vett szolgáltatások vonatkozásában a Medical-2000 Invest Kft., illetve a K-MED Kft. és a Páciens között jön létre szerződéses jogviszony.

    1.3. Az ÁSZF a Szolgáltatók által nyújtott egészségügyi szolgáltatások (a továbbiakban: Szolgáltatások) igénybevételére, valamint az azzal összefüggő lényeges feltételekre vonatkozik. A Szolgáltatók a tevékenységüket alkalmazottaik, megbízottjaik, alvállalkozóik, valamint az egészségügyi szolgáltatások vonatkozásában külön szerződéssel igénybe vett személyes közreműködőik által látják el. Egészségügyi szolgáltatás nyújtásánál, külső alvállalkozó igénybevétele esetén, a Szolgáltatók a Páciens által igényelt szolgáltatást változatlan formában értékesítik a Páciens felé. A Szolgáltatók kijelentik, hogy a Szolgáltatások nyújtásához szükséges valamennyi szakhatósági engedéllyel rendelkeznek.

    1.4. Az ÁSZF vonatkozik valamennyi, a Szolgáltatók által nyújtott bármely Szolgáltatást igénybe vevő Páciensre. A Páciensek az egyes Szolgáltatások megrendelése során kötelesek elfogadni jelen ÁSZF rendelkezéseit és kötelezettséget vállalni az ÁSZF betartására.

    1.5. Az ÁSZF tárgyát képező szolgáltatási jogviszony a Páciens és a Szolgáltatók között az ÁSZF elfogadásával lép hatályba. A Páciens a szolgáltatásra vonatkozó szerződést jelen ÁSZF ismeretében, erre hivatkozással köti meg, ennek megfelelően a felek megállapodnak abban, hogy jelen ÁSZF a közöttük létrejövő jogviszony elválaszthatatlan részét képezi, és a felek külön okiratba foglalt jognyilatkozatai (így különösen az egyes tájékoztatók) együttesen tartalmazzák a Felek kölcsönös és egybehangzó akaratnyilvánítását. A Szolgáltatás megrendelésével a Páciens az ÁSZF rendelkezéseit magára nézve kötelezőnek ismeri el, és tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatók a szolgáltatásaikat ennek alapján nyújtják.

    2. Alkalmazott jogszabályok

    Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben 

    a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényt, 

    az egészségügyről szóló 1997. évi CLIV. törvényt, 

    az egészségügyi és a hozzájuk kapcsolódó személyes adatok kezeléséről és védelméről szóló 1997. évi XLVII. törvényt, 

    az egynapos sebészeti és a kúraszerűen végezhető ellátások szakmai feltételeiről szóló 16/2002. (XII. 12.) ESzCsM rendeletet és 

    a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról szóló, az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendeletének (2016. április 27.) rendelkezéseit, 

    valamint a szakmai irányelveket, módszertani útmutatóban közzétett szabályokat, azok hiányában pedig a szakirodalomban is közzétett szakmai követelményeket kell megfelelően alkalmazni.

    3. A Szolgáltató jogai és kötelezettségei

    3.1. A Szolgáltató kötelezettséget vállal a Szolgáltatások szakszerű, a hatályos jogszabályoknak és magyar egészségügyi szakmai protokolloknak megfelelő, illetve szerződés szerinti nyújtására. A Bársony Orvos-Esztétika mindhárom telephelyén (1036 Budapest, Bécsi út 52. 1. em., 1126 Budapest, Kernstok Károly tér 3., 1132 Budapest, Nyugati tér 5. 1. em.) szolgáltatásait a Medical-2000 Invest Kft., illetve a K-MED Kft nyújtja.

    3.2. A Szolgáltatók a nyitvatartási idejüket a közös, www.barsony.hu Weboldalon teszik elérhetővé. A Szolgáltató jogosult a nyitvatartási idejét megváltoztatni, amelyről a Weboldalon nyújt tájékoztatást.

    3.3. A Szolgáltatások csak előzetes időpontegyeztetés után vehetők igénybe. Az időpontegyeztetés a Weboldalon található online időpontfoglalási felületen van lehetőség. Az előjegyzéshez a Páciens köteles megadni a nevét, telefonszámát és e-mail címét, valamint 18 év alatti páciens esetén a szülő, gondviselő adatait. 14 év alattiak csak a törvényes képviselőjük jelenlétében vehetnek igénybe Szolgáltatásokat. 14-18 év közötti korlátozottan cselekvőképes kiskorúak, a törvényes képviselőjük előzetes írásbeli beleegyezésével vehetnek igénybe a törvényes képviselőjük jelenléte nélkül Szolgáltatásokat, azzal, hogy a Szolgáltató utólag tájékoztathatja a törvényes képviselőt a korlátozottan cselekvőképes kiskorú egészségügyi állapotáról. 

    3.4. A Szolgáltató az altatással járó műtéti beavatkozások esetében jogosult a Szolgáltatások ellátását a vele szerződéses kapcsolatban álló más egészségügyi intézményben biztosítani.

    3.5. A Szolgáltató kötelezettséget vállal arra vonatkozóan, hogy a Pácienseket előzetes bejelentkezés alapján fogadja és Szolgáltatásokat nyújt a részükre. A Szolgáltatás megkezdését megelőzően a Páciens köteles kitölteni a Regisztrációs adatlapot/Beleegyező nyilatkozatot, valamint elfogadni az adott Szolgáltatással kapcsolatban felmerülő valamennyi díjat és költséget magában foglaló Szolgáltatási díjat. A Regisztrációs adatlap, valamint a Beleegyező nyilatkozat kitöltése és a Szolgáltatás díjának Páciens általi elfogadása létrehozza a Szolgáltatás nyújtására vonatkozó jogviszonyt a Felek között.

    3.6. A Szolgáltató a Szolgáltatás nyújtásáért az egyedileg kalkulált Szolgáltatási díj szerint, illetve a hivatalos, Weboldalon elérhető árlistában rögzített Szolgáltatási díj szerint díjazásra jogosult. A Szolgáltatási díj mértéke az adott Szolgáltatás jellegétől függően változhat az árlistában megjelölt Szolgáltatási díjhoz képest, amelyről a Szolgáltató tájékoztatást nyújt a Páciens részére. A Szolgáltatási díj és az ÁSZF elfogadásával, valamint a szolgáltatás igénybevételével a Páciens vállalja a díj megfizetését. Amennyiben a Páciens az igénybe venni kívánt Szolgáltatás vonatkozásában nem rendelkezik elfogadott szerződési feltételekkel, a Szolgáltató indoklás nélkül megtagadhatja a Szolgáltatás nyújtását. A Szolgáltató jogosult továbbá érvényes szerződés esetén is megtagadni a Szolgáltatást nyújtását, amennyiben a Páciensnek A Szolgáltató felé díjtartozása áll fenn, a szolgáltatási szabályzatait, előírásait, különösen a hatósági előírásokat nem tartotta be, a kezeléssel kapcsolatos beleegyező nyilatkozat megtételét megtagadta, beszámíthatatlan bódult, vagy ittas állapotban kívánja igénybe venni a Szolgáltatást, erőszakos magatartást tanúsít a Szolgáltató személyzete és egyéb páciensek irányába.

    4. A Páciens jogai és kötelezettségei

    4.1. A Páciens köteles a díjazás határidőben történő megfizetésére a Szolgáltató részére.

    4.2. A Páciens tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatás igénybevételéhez a Szolgáltatók rendelkezésére kell bocsátania az Adatvédelmi tájékoztatóban megjelölt személyes adatait. A megjelölt adatok kezelésén túl a Szolgáltatás igénybevételével a Páciens ahhoz is hozzájárul, hogy a személyazonosságának megállapítása érdekében a Szolgáltatók a személyazonosító igazolványát, lakcímkártyáját, TAJ-kártyáját elkérjék, és azokat a Páciens által megadott adatok ellenőrzése érdekében megtekintsék.

    4.3. A Páciens köteles az előzetesen egyeztetett időpontban, a kezelésekre és a vizsgálatokra alkalmas fizikai és pszichikai állapotban, illetve amennyiben a Szolgáltató az adott Szolgáltatás vonatkozásában előírt ilyet, akkor az előírás szerinti előkészítés után megjelenni, ellenkező esetben a Szolgáltató jogosult a Szolgáltatás nyújtását megtagadni. A Páciens késése, vagy az előzetes tájékoztatás alapján a Szolgáltatásra való nem megfelelő felkészültsége miatt elmaradt Szolgáltatásért az Ügyfél nem tarthat igényt kártérítésre. A betegvizsgálat, illetve a műtétek és egyéb beavatkozások szakmai okokból történő elhúzódása miatt előfordulhat, hogy a Szolgáltató az előjegyzett időponthoz képest későbbi időpontban vagy egyáltalán nem tudja megkezdeni a Szolgáltatást. Az ilyen okból bekövetkező, 60 percet meghaladó csúszás esetén a Páciens jogosult új időpontot kérni, de egyéb kártérítésre nem tarthat igényt.

    4.4. Amennyiben a lefoglalt időpont megerősítése előleg fizetéséhez kötött, úgy a befizetett előleg a lefoglalt szolgáltatás nem teljesülése esetén – 48 órán belüli lemondás, elmulasztott megjelenés vagy a klinikán kívül álló okok, például kontraindikációk fennállása adott időpontban – nem igényelhető vissza. 

    4.5. Amennyiben a Páciens a Szolgáltatásra időpontot foglal, de azt nem veszi igénybe, a Szolgáltatásról díjmentesen lemondhat az előjegyzett időpontot legalább 24 órával megelőzően. Amennyiben a Páciens a lefoglalt időpontot a fenti feltételek mellett nem mondja le és a kezelésen nem jelenik meg, a Szolgáltató lemondási kötbérre jogosult. A kötbér díj mértékét a Szolgáltató mindenkor hatályos árlistája tartalmazza.

    4.6. A Páciensnek jogában áll a Szolgáltatóval jogviszonyban álló szakemberek közül választani. A Szolgáltató biztosítja, hogy elsődlegesen a választott szakember végezze el a szolgáltatást, amíg a Páciens kifejezett kérése más szakember választására nem irányul. A Szolgáltató a választott szakember távollétében vagy akadályoztatása esetén a szakember helyettesítéséről gondoskodik. A Szolgáltató vállalja, hogy a választott szakember akadályoztatásáról való tudomásszerzését követően a Pácienssel haladéktalanul felveszi a kapcsolatot és tájékoztatja a választott szakember akadályoztatásáról, valamint arról, hogy az egyeztetett időpontban tud-e helyettesítő szakemberről gondoskodni. Amennyiben a Szolgáltató helyettesítő szakemberről gondoskodni nem tud, vagy annak személyét a Páciens nem fogadja el, a felek új időpontot kötelesek egyeztetni. A Páciens a fenti okból történő időpont módosítás miatt kártérítésre nem jogosult.

    4.7. A Páciens bármely Szolgáltatás igénybevétele előtt részletes szóbeli tájékoztatást kérhet az egészségügyi kezelésről. A Páciens elfogadja a Szolgáltató által nyújtott tájékoztatót az adott Szolgáltatás igénybevételéhez és azok aláírásával elismeri, hogy kellő előzetes tájékoztatásban részesült. A Tájékoztató a Szolgáltató által a Páciensek részére készített és bizonyítható módon közölt, az egészségügyről szóló 1997. évi CLIV. törvény 13. § (2) bekezdése szerinti, az egyes beavatkozásokról, az azokat megelőző javasolt és kötelező vizsgálatokról, az egyes javasolt vizsgálatok, beavatkozások elvégzésének, illetve elmaradásának lehetséges előnyeiről és kockázatairól, a lehetséges alternatív eljárásokról, módszerekről, az ellátás folyamatáról és várható kimeneteléről és a beavatkozást követően javasolt tennivalókról és életmódról nyújtott, részletes, általános jellegű tájékoztatás.

    4.8. A Páciens köteles írásban megtenni a kezelés elvégzéséhez szükséges, valamint jogszabály által kötelezően előírt nyilatkozatokat. A Páciens tudomásul veszi, hogy amennyiben a jogszabály által előírt, vagy a Szolgáltató által kért tájékoztató, vagy beleegyező és állapotfelmérő nyilatkozatok aláírását megtagadja, úgy a Szolgáltató jogosult a Szolgáltatás nyújtását megtagadni és amennyiben ezzel összefüggésben kára merült fel, úgy azt a Pácienssel szemben érvényesíteni. 

    4.9. A Páciens köteles az ellátás előtt és az ellátás során a szakembert tájékoztatni minden olyan tényről, információról, adatról és körülményről, amely szükséges a kórtörténet megállapításához, így különösen egészségi állapotáról, minden korábbi és jelenleg is fennálló betegségéről, gyógykezeléséről, állandóan vagy alkalmanként szedett gyógyszeréről és egyéb gyógyhatású készítményeiről, egészségkárosító kockázati tényezőiről, valamint egyes gyógyszerek összetevőivel szembeni érzékenységéről. Amennyiben a Páciens a szerződéses és jogszabályban előírt tájékoztatási kötelezettségének nem vagy nem megfelelően tesz eleget, úgy a Szolgáltató mentesül az ebből eredő következmények viselése alól, ezekért az a Szolgáltatót, vagy a szakembert sem szakmai, sem anyagi felelősség nem terheli. 

    5. A Szolgáltatási díj

    5.1. A Páciens a Szolgáltató által nyújtott Szolgáltatásokért díjfizetésre köteles. A fizetendő díj a Szolgáltató mindenkor hatályos árlistájában vagy az egyedi kalkulált szolgáltatási díj szerint kerül meghatározásra. Az árlistában szereplő árak forintban meghatározott bruttó árak.

    5.2. A Szolgáltató jogosult az árlista egyoldalú megváltoztatására azzal, hogy Weboldalán és a székhelyen köteles feltüntetni a mindenkor hatályos árlistáját. Az új árlista annak közzétételétől kezdve hatályos.

    5.3. Kozmetikai szolgáltatás igénybevétele esetén, valamint járóbeteg szakellátás igénybevétele esetén a Páciens a Szolgáltatás díját közvetlenül az adott Szolgáltatás igénybevétele után köteles megfizetni a Szolgáltató részére. 

    5.4. A Szolgáltató jogosult egyes Szolgáltatások esetén az időpont foglalását foglaló vagy előleg megfizetéséhez kötni.

    5.5. Abban az esetben, ha a Szolgáltatás díját harmadik fél fizeti (pl. biztosító, egészségpénztár), a Szolgáltató a harmadik féltől fizetési garanciát (szerződés, fizetési kötelezettségvállalás, biztosítói fedezetigazolás stb.) kérhet a Szolgáltatás megkezdése előtt. Amennyiben a fizetési garancia az előjegyzett időpont előtt nem érkezik meg, a Szolgáltató jogosult a Szolgáltatást megtagadni, vagy a Páciens köteles a Szolgáltatás díjának maradéktalan megfizetésére.

    5.6. Súlyos szerződésszegésnek minősül, ha a Páciens az esedékes díjat 15 napot meghaladóan késedelmesen teljesíti. Amennyiben a Páciens bármilyen fizetési kötelezettségét késedelmesen teljesíti, késedelmi kamatot köteles fizetni, amelynek mértéke a késedelem idejére számítva a mindenkori jegybanki alapkamat kétszerese.

    5.7. A már megfizetett egyéni kezelési terv, bérlet vagy bármely csomag díját a Páciens más szolgáltatásra nem válthatja át és nem használhatja fel, kizárólag a kezelési tervben vagy bérletben meghatározott szolgáltatásokra vehető igénybe. A már megfizetett szolgáltatások harmadik fél részére nem ruházhatók át.

    6. Panaszkezelés

    6.1. A Szolgáltatással kapcsolatos reklamációk ügyében elsődlegesen a Szolgáltató jár el. Panaszt, reklamációt a Páciens személyesen az adott Szolgáltató székhelyén az ügyfélszolgálati munkatársnál vagy írásban a barsony@barsony.hu email címen közölhet.

    6.2. A Szolgáltató az egészségügyi szolgáltatással kapcsolatban panaszt, reklamációt kizárólag a Pácienstől fogad el. A Szolgáltató a panaszt minél hamarabb, de legkésőbb a panasz közlésétől, illetve írásbeli panasz esetén annak beérkezésétől számított 30 napon belül bírálja el, és írásban értesíti a Pácienst annak eredményéről.

    6.3. Amennyiben a Páciens nem elégedett a Szolgáltató által nyújtott válasszal, az alábbi szervhez fordulhat:

    a Bársony Orvos-Esztétika betegjogi képviselője: Ivonyné dr. Munk Julianna
    telefonszám: +36 20 489 9520
    e-mail: julianna.munk@ijsz.bm.gov.hu

    7. A jogviszony megszűnése

    7.1. A szolgáltatási jogviszony megszűnik a Szolgáltatás teljesítésével és a Szolgáltatási díj megfizetésével, rendkívüli felmondással vagy a Felek közös megegyezésével.

    7.2. A jogviszony rendkívüli felmondással, azonnali hatállyal csak súlyos szerződésszegés esetén mondható fel a másik Félhez intézett írásos felmondás formájában. Súlyos szerződésszegés esetén akkor lehet felmondani a szerződést, ha a másik Fél a Szerződés bármely kikötését megszegi és a megszegésre vagy hiányosságra figyelmeztető írásos értesítés kézhezvételét követően nem orvosolja azt az értesítésben meghatározott határidőn belül.

    7.3. A Szolgáltató jogosult a Pácienshez intézett írásbeli nyilatkozatával azonnali hatályú felmondására különösen az alábbi esetekben:

    • a Páciens bármely tájékoztatási, vagy fizetési kötelezettségét nem, vagy 15 napot meghaladó késedelemmel teljesíti;
    • a Páciens az ÁSZF bármely rendelkezését súlyosan megsérti.

    7.4. A Páciens szerződésszegésére alapított rendkívüli felmondás esetén a Szolgáltató a Szolgáltatási díj visszafizetésére nem köteles.

    7.5. A Páciens jogosult a Szolgáltatóhoz intézett írásbeli nyilatkozatával azonnali hatályú felmondására a Szolgáltató súlyos szerződésszegése esetén, amely esetben a jogviszony azonnali hatállyal megszűnik a jövőre nézve, és a Szolgáltató a Szolgáltatással nem fedezett időszakra vonatkozóan a Páciens által már megfizetett díjat haladéktalanul visszafizetni köteles a Páciens részére.

    8. Titoktartás és adatkezelés

    8.1. A Felek a Szolgáltatás során tudomásukra jutott adatokat az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 számú, a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló rendelete (GDPR), az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv. rendelkezéseinek, valamint az egészségügyi és a hozzájuk kapcsolódó személyes adatok kezeléséről és védelméről szóló 1997. évi XLVII. törvényben foglaltaknak megfelelően kötelesek kezelni.

    8.2. A Felek kötelezik magukat arra, hogy védik és őrzik, üzleti titokként bizalmasan kezelik a jelen általános szerződési feltételekben szabályozott jogviszony teljesítése során tudomásukra jutott adatokat, bizalmas adatokat, információkat, bizalmas információkat, dokumentumokat, és minden erőfeszítést megtesznek annak érdekében, hogy azok megfelelő védelmét biztosítsák.

    8.3. A Felek a bizalmas adatokat, bizalmas információkat csak a szerződés teljesítése céljából használhatják fel, a tudomásukra jutott adatokat, információkat pedig csak a másik Fél előzetes írásbeli hozzájárulásával hozhatják nyilvánosságra, kivéve, ha a közlésre jogszabály kötelez.

    8.4. A Felek tudomásul veszik és vállalják, hogy az egymás részére átadott valamennyi adat, információ üzleti titoknak minősül, mint ilyen bizalmasan kezelendő, és harmadik személyek tudomására hozni, valamint a jogviszony céljától eltérő módon felhasználni tilos.

    8.5. A Felek vállalják, hogy jelen jogviszony keretében tudomásukra jutott adatokat, információkat a másik Fél előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül harmadik személy, hatóság részére nem adják ki, kivéve azt az esetet, amikor erre jogszabály kötelez. A fenti titoktartási kötelezettség a Szerződés fennállta alatt és annak bármely okból történő megszűnését követően is korlátlan ideig hatályban marad. A Felek felelősséggel tartoznak minden olyan kárért, amely ezen adatkezelési, titoktartási kötelezettségük megszegéséből származik.

    8.6. A Páciens a konzultációkon és a kezeléseken, műtéteken kapcsolatban elhangzottakat nem jogosult harmadik fél tudomására, illetve nyilvánosságra hozni, azokat közösségi fórumon nem jogosult közzétenni, továbbá a szolgáltatáshoz kapcsolódó bármely kérdését kizárólag az adott eljárást végző orvossal, vagy a Szolgáltató képviselőjével jogosult megvitatni.

    9. Kapcsolattartás

    Az egyik Fél által a másik Félhez a Szerződés alapján intézett valamennyi írásbeli küldemény akkor tekinthető kézbesítettnek, ha azt személyesen a másik Fél részére átadásra, továbbá, ha postai úton vagy e-mail útján a másik Fél Szerződésben rögzített címére megküldésre kerül.

    A küldeményt az alábbi címre kell küldeni:

    Medical 2000-Invest Kft.
    Cím: 1032 Budapest, Bécsi út 183.
    E-mail: barsony@barsony.hu

    A Páciens elsődleges kommunikációs csatornája a Regisztrációs adatlapon megadott email címe. A Páciens tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Szolgáltató erre az email címére küldi meg a Szolgáltatásokkal kapcsolatban keletkezett dokumentumokat és egyéb Küldeményeket.

    A Felek valamennyi nyilatkozatukat írásban kötelesek megtenni.

    10. Záró rendelkezések

    10.1. A Bársony Orvos-Esztétika, a Medical-2000 Invest Kft. és a K-MED Kft. a magyar jogszabályok szerint létrehozott és működő gazdasági társaságok, amelyek rendelkeznek minden jogosultsággal, amelyek szükséges ahhoz, hogy jelen jogviszonyt létrehozzák, gyakorolják a jogait, valamint eleget tegyenek a vállalt kötelezettségeiknek.

    10.2. A Szerződéssel, illetve annak teljesítésével összefüggésben felmerülő vita esetén a Felek kötelesek megkísérelni a békés egyeztetést. A jelen ÁSZF vonatkozásában a hatályos magyar jogszabályok és a magyar egészségügyi szakmai protokollok az irányadóak.

    10.3. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a jelen ÁSZF-fel érintett jogviszonyából eredő követeléseinek behajtása érdekében harmadik fél szolgáltatóhoz forduljon és azt a követelés behajtásával megbízza. A követelés megtérülése érdekében tett intézkedések költségei a Pácienst terhelik.

    10.4. Amennyiben a jelen ÁSZF bármely rendelkezése érvénytelenné, jogszerűtlenné vagy kikényszeríthetetlenné válik, az a fennmaradó rendelkezések érvényességét, jogszerűségét és kikényszeríthetőségét nem érinti.

    10.5. A Szolgáltató mindent elkövet annak érdekében, hogy a jelen ÁSZF-ből eredő bármilyen nézeteltérést, jogvitát a felek bíróságon kívül rendezzék. Amennyiben az esetleges jogvita tárgyalásos úton nem rendezhető, a jogvitában a hatályos magyar perrendtartási szabályok szerint hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróságok kizárólagosan jogosultak eljárni.

    A fenti ÁSZF 2018. május 1. napjától érvényes és hatályos.

    Csatlakozzon a Bársony pácienseihez!

    Ne maradjon le a Bársony legjobb kedvezményeiről és az aktuális hírekről!
    Csatlakozom!