Már több mint 25 éve dolgozunk azon, hogy újabbnál újabb és biztonságosabb technológiákat, eljárásokat alkalmazzunk, hogy minél több ember életét könnyíthessük meg. Magyarország első lézeresztétikai központjaként hazánkban elsőként vezettük be a lézeres szőrtelenítést, majd sorban következtek a különböző lézeres kezelések (pl. ránctalanítás, hegkezelés, tetoválás eltávolítás stb.), utána pedig az arcfiatalító kezelések (VIVACE, UTIMS HIFU, CarbonPeel , bo-tox és Skinbooster kezelések stb.), és a testkezelések (VelaShape, Dr Life nyirokmasszázs, Ultratone stb.) is helyet kaptak a Bársony repertoárjában.

Mára már Budapest 3 pontján vagyunk elérhetők, hogy minél szélesebb körben szolgálhassuk ki a pácienseinket. Megtalálhatóak vagyunk a Bécsi úton, a MOM Park melletti Kernstok Károly téren és a Nyugati téren is. Ezért is olyan felemelő érzés, amikor olyan elismerést kapunk újra, mint a MagyarBrands Kiváló Fogyasztói Márka díja, hiszen évek óta, folyamatosan növekvő csapattal haladunk előre az egyre nehezebb piaci körülmények között. Innen is nagyon köszönjük pácienseinknek és a Magyar Brandsnek is az elismerést!

Mi az a MagyarBrands?

A MagyarBrands program 15 éve díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. A MagyarBrands program küldetése az elmúlt másfél évtized alatt sem változott: a vásárlók és az üzleti világ figyelmét ráirányítani a legsikeresebb hazai fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkák termékeire, szolgáltatásaira.

A kezdeti törekvéseknek ma már 850 márka örülhet, a MagyarBrands 2024 program ennyi magyar márkát tart számon a legkiválóbbak között. Rendkívüli jelentőségű a MagyarBrands díjazás üzenete 2024-ben is: kiemeli a hazai márkák kiváló teljesítményét, ezáltal pozitívan különbözteti meg azokat a versenytársaiktól.

A Szakmai Bizottság döntése alapján a Bársony MAGYARBRANDS díjas, KIVÁLÓ MÁRKÁNAK számít, a hazai fogyasztói TOP márkák egyikeként.

A MagyarBrands program kizárólag olyan magyar márkát értékel, amely Magyarországon született vagy a létrejöttében-alapításában magyarok vettek részt.

A Program kiválasztási folyamata rendkívül komplex: egy márka pénzügyi adatok többszempontú vizsgálata, valamint fogyasztók és szakértők egyöntetű értékítélete alapján részesülhet ebben az elismerésben. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. Pontozás alapján három alapkategóriában születik meg végül a díjazotti lista.

„2010-ben alapított MagyarBrands díj fő célja, hogy elismerje és támogassa a kiemelkedő teljesítményt nyújtó magyar márkákat. Mindig kivételes örömöt jelent számomra, amikor a MagyarBrands díjátadó gáláján a márkatulajdonosok – sikertörténeteik mellett – büszkén mesélnek arról, hogy vállalatuknál ez a szakmai elismerés miként növeli a fogyasztói lojalitást, a márkahűséget, a munkatársi elkötelezettséget. Személyes tapasztalataikat kutatások is alátámasztják: a vásárlók 38%-a szívesebben választ díjat nyert terméket (Nielsen), és nemcsak nagyobb bizalmat szavaznak a szakmai elismerést elnyert márkáknak, de ez segíti a magasabb árak elfogadását is (McKinsey).”
– Dr. Serényi János a MagyarBrands Program elnöke